loading...
های فیلم
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اهنگ حباب 0 944 ali
حمید بی غم بازدید : 244 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار شاد مصطفی تفتیش به نام حبیبی من دوست دارم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(به سبک بندری و عربی)

——————————-

دانلود آهنگ شاد با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ شاد با کیفیت ۱۲۸

——————————–

متن آهنگ مصطفی تفتیش به نام حبیبی من دوست دارم

یکیو دوس دارم محل بهم نمیذاره

هرچی دنبالش میرم اصلا فایده نداره

هرچی که داشتم ما واسه دلش رو کردم

میگه که دروغ میگی فکر میکنه ولگردم

///

نه نه بگو بله بگو آره حبیبی

من دوستت دارم بودنت آرزومه

///

ما واست هرکار میکنم/ تا تو بمونی نشکنی قلب مارو

همه زندگیمو پات میریزم / فدات میشم.عاشقتم عزیزم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وبلاگ ما راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 543
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 54,273
  • بازدید کلی : 232,525