loading...
های فیلم
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اهنگ حباب 0 944 ali
حمید بی غم بازدید : 434 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

خب یبار دیگه سلام ! اینبار با یه آموزش دیگه در خدمتتون هستم با عنوان ایجاد زخم و خراش بر روی صورت ! خوب این اموزش رو یکی از کاربران درخواست داده بود و ما هم تهیه کردیم براشون ! با این تفاوت که این آموزش ۱۰۰ % اختصاصی آی فتوشاپ هستش و تماما توسط تیم آی فتوشاپ تهیه شده است ! آموزش رو شخصا بسیار ساده و با عکس های بسیار قرار دادم و کوچکترین ابهامی نخواهد داشت ! امیدواریم که مورد قبولتون باشه ! با ما باشید !

 

 

 

 

خوب بریم سراغ آموزش

عکس زیباتون رو با فتوشاپ باز کنید ! { من دوباره از ایننا خواننده محبوب خودم استفاده کردم چون دوسش دارم }

1

خوب حالا یه لایه جدید بسازید.

2

3

حالا ابزار براش رو انتخاب کنید ! سعی کنید از soft brush که در عکس زیر استفاده کردیم استفاده کنید با سایزی مناسب با تصویرتون !

{ حتما اندازه شکل زیر نباشه ! بعضیا عکشون کوچکتره مجبورن سایز رو کم کنند}

4

5

 

حالا رنگ رو هم قرمز قرار بدید .

6 7

و روی صورتتون بکشید

8

سپس opacity رو روی ۳۰ / ۳۵ قرار بدید.

9

خوب همچین رو صورت جفت و جور نیست درسته ؟! من که اینطوری فکر میکنم ! چی کنیم ! ابزار smudge tool رو انتخاب کنید و روی شکل به صورت کلیکی بکشید تا رنگ پخش نشه ! چطوری ؟ شکل زیر رو ببینید اول

 

10

11

 

خوب ببینید روی خط قرمز ابزارو نگه دارید بعد کلیک کنید و آروم به اینور اونور یکم بکشید.

12

 

حالا برای زیبایی بیشتر یکم بهش noise بدیم بهتره ! البته بعدا تو شکل زیباشو متوجه میشید.

13

 

14

حالا یه لایه جدید دوباره درست کنید. { عین بالا}

15

حالا دوباره براش رو انتخاب کنید  و تنظیمات رو مطابق شکل زیر یا تو این مایه ها درست کنید.

16

سپس روی تصویر بکشید .

17

 

 

حالا دوباره براش رو انتخاب کنید.تنظیمات اختیاری اما من از زیر استفاده کردیم .

18

 

اینبار رنگشو مشکی انتخاب کنید.

19

و سپس مانند بخیه زدن روی زخم بکشید { آقا پسرا که تو تصادفا دیدن :D دختر خانما هم تو لباس های مّدی که میخرند :D } من بی سلیقه بودم شکل زیر رو در آوردم

20

خوب که چی حالا ! این که طبیعی نیست ؟ ! قبول داریم :D   خوب حالا

خوب من چند تا راه حل رو از خودم ارایه میدم بعد میریم سراغ مرحله آخر !

خوب روی لایه آخرمون کلیک کنید بعد برید قسمت زیر

22

23

خوب تو عکس واضح بود و نتیجه خیلی خوب بود

حالا نوبت چیه !؟ برید قسمت زیر !

25

 

 

مثل شکل زیر

26

و نتیجه

27 make by hossein

و نظرت در مورد آموزش ؟

در پناه حق باشید

Fb/hossein.tori

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وبلاگ ما راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 606
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 928
  • بازدید ماه : 928
  • بازدید سال : 55,102
  • بازدید کلی : 233,354